آیت الله موسوی اردبیلی: وزیر ارشاد، فردی شایسته است و باید به او کمک کرد

1393/4/1 ۱۲:۵۶

آیت الله موسوی اردبیلی: وزیر ارشاد، فردی شایسته است و باید به او کمک کرد

آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در قم ضمن تقدیر از شخصیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی جنتی یک فرد شایسته است و برای موفقیت وزیر ارشاد باید در کارها به او کمک کرد. آیت الله موسوی اردبیلی روز شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با وی، با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر، خواستار توجه به مسأله اشتغال هنرمندان شد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پناه اهل فرهنگ و هنر باشد.

 

آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در قم ضمن تقدیر از شخصیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی جنتی یک فرد شایسته است و برای موفقیت وزیر ارشاد باید در کارها به او کمک کرد.

آیت الله موسوی اردبیلی روز شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با وی، با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر، خواستار توجه به مسأله اشتغال هنرمندان شد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پناه اهل فرهنگ و هنر باشد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان های با استعدادهای متفاوت در کشور وجود دارد و باید در امور اجرایی، مراقب اقشار کم توان و ناتوان بود و از توجه و خدمت رسانی به آنها غافل نشد.

آیت الله موسوی اردبیلی همچنین تصریح ساخت: افراد پرتوانی نیز هستند که طرح هایی را برای اجرا دارند؛ اما نمی دانند از چه راهی بروند که باید به آنها نیز کمک کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز در ابتدای این دیدار، رهنمودهای مراجع و علما را در هدایت مدیران و مسؤولان کشور راهگشا دانست و گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مسؤولیت خود ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه با بیان اینکه متأسفانه در درجه بندی استان ها وسعت ظرفیت های فرهنگی هنری قم دیده نشده و تشکیلات اداری این استان را درجه سه لحاظ کرده اند، ابراز داشت: به منظور جذب حمایت های بیشتر برای ارتقای فرهنگ و هنر، در حال پیگیری اصلاح این درجه بندی و اصلاح شاخص های فرهنگی قم هستیم.

وی در پایان، شناسایی هنرمندان را یکی از وظایف دولت برشمرد و افزود: با شناسایی هنرمندان، زمینه های لازم برای حمایت از هنر آنها فراهم می شود.

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: