سید محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی شد

1393/4/23 ۰۸:۱۲

سید محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی سید محمد بهشتی را به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی منصوب کرد. به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، در حکم مسعود سلطانی فر خطاب به بهشتی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می شوید.

 

 

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی سید محمد بهشتی را به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، در حکم مسعود سلطانی فر خطاب به بهشتی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می شوید.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران در اعتلای فعالیت های پژوهشی و فرهنگی و ایجاد نشاط علمی در میان پژوهشگران و کارشناسان پژوهشگاه اهتمام شایسته به عمل آید.در این حکم آمده است:توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران بارعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

سید محمد بهشتی شیرازی (متولد 1330، تهران) پیش از این رییس سازمان میراث فرهنگی، مدیر جشنواره فجر و مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و مشاور ارشد سازمان میراث فرهنگی بوده است.

در کارنامه فعالیت های اجرایی او معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار دارد. وی دارای کارشناسی ارشد مهندسی معماری از دانشکده معماری وشهرسازی دانشگاه شهید بهشتی می باشد و عضو پیوسته فرهنگستان هنر است.سید محمد بهشتی از جمله اعضای اصلی تشکیل سازمان میراث فرهنگی در ایران محسوب می شود و در دوره ریاست محمد علی نجفی و همچنین سلطانی فر به عنوان مشاور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در این سازمان فعال بود.

روزنامه اطلاعات

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: