سید محمد بهشتی: 37 سال از کارم لذت بردم

1395/5/5 ۱۳:۰۹

 سید محمد بهشتی: 37 سال از کارم لذت بردم

- سید محمد بهشتی در آیین نکوداشت خود گفت : با 37 سال تجربه در مدیریت بخش های مختلف کشور می گویم از کار در تمام این سال ها لذت برده ام.


- سید محمد بهشتی در آیین نکوداشت خود گفت : با 37 سال تجربه در مدیریت بخش های مختلف کشور می گویم از کار در تمام این سال ها لذت برده ام.
 

 بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در آیین نکوداشتی که شب گذشته از طرف کانون معماران جوان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای وی برگزار شده بود افزود: سال ها در صدا و سیما، شهرداری تهران، سینما و میراث فرهنگی مشغول خدمت بوده ام.

وی ادامه داد: در این سال ها مثل کسی که تشنه است و یک جرعه آب را برای رفع تشنگی خود نمی خورد بلکه گوارایی آن را نیز می چشد و لذت می برد، لذت بردم.

بهشتی تاکید کرد: نه تنها منتی بر کسی ندارم بلکه ممنونم که در این سالها فرصت گرانقیمتی در اختیار من قرار دادند.

این چهره برجسته فرهنگی اظهار کرد: در طول این سالها کسانی که به من نزدیک تر بودند روزهای سخت تری پشت سر گذاشتند چرا که من در 37 سال کار به هیچ مرخصی نرفتم و تعطیلی و ساعت کار را نفهمیدم.

بهشتی تاکید کرد : دریغ که در این سال ها فرصت نکردم تا به سبب مشغله زیاد، پدر خوبی برای فرزندان و همسر شایسته ای برای شریک زندگی ام باشم که امیدوارم آنها مرا ببخشند و از من راضی باشند. از برگزارکنندگان این مراسم متشکرم و خود را لایق تعریف های دوستان نمی دانم.
شمار قابل توجهی از سینماگران، معماران و اهل فرهنگ و ادب شامگاه دوشنبه برای نکوداشت سیدمحمد بهشتی گرد هم آمدند.

رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و ربیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سید محمود دعایی رئیس موسسه اطلاعات، احمد مسجد جامعی و مهدی چمران اعضای شورای شهر تهران، میرجلال الدین کزازی استاد ادبیات فارسی طه هاشمی، علیرضا سمیع آذر مدیر پیشین موزه هنرهای معاصر حضور داشتند.

ضمن اینکه هنرمندان حوزه سینما نیز در این مراسم حاضر شده بودند و رضا کیانیان و مجید مجیدی نیز برای نکوداشت سیدمحمد بهشتی خود را به سالن همایش های کتابخانه ملی رسانده بودند.

این مراسم به همت کانون معماران معاصر، کانون معماران و شهرسازان جوان، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

سید محمد بهشتی در حال حاضر رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری است و پیش از این در حوزه های سینما و رسانه مسئولیت هایی را از جمله ریاست بنیاد سینمایی فارابی را برعهده داشته است.

منبع: ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: