اعلام ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران

1393/2/2 ۱۳:۲۰

اعلام ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران

ساعت فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتاب تهران اعلام شد. مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب گفت: بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز نهم اردیبهشت افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‏‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‏توانند از روز دهم اردیبشهت از نمایشگاه بازدید کنند.

 

ساعت فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب گفت: بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز نهم اردیبهشت افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‏‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‏توانند از روز دهم اردیبشهت از نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: علاقه‏مندان می‌توانند در ایام نمایشگاه هر روز از ساعت 10صبح الی 20 از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.

خبر دیگر از نمایشگاه مربوط به خرید و فروش اینترنتی کتاب‌های ناشران دانشگاهی است. کمیته ناشران دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ امکان خرید و فروش اینترنتی کتاب‌های این بخش را در ایام نمایشگاه،‌ فراهم کرد.

شهروز گهواره‌ای مدیر بخش ناشران دانشگاهی این رویداد،‌ اظهار کرد: سایت مجازی خرید کتاب بخش دانشگاهی هم‌زمان با ایام نمایشگاه فعال می‌شود و ناشران می‌توانند کتاب‌های خود را که به تایید وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی رسیده در این سایت عرضه کنند.

وی با بیان این که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند برای خرید کتاب در این سایت ثبت‌نام کنند، گفت: خرید و فروش در سایت بدین صورت است که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید ثبت‌نام و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنند و آثار با پست برای آنها ارسال می‌شود.

گهواره‌ای با تاکید بر این که خرید و فروش اینترنتی امسال برای نخستین بار از سوی بخش دانشگاهی،‌ راه‌اندازی شده است، افزود: ما با هدف گسترش فعالیت‌ها به صورت دیجیتال و الکترونیکی، امسال تمام فرآیند ثبت‌نام،‌ دریافت بن و خرید کتاب را به صورت اینترنتی فراهم کرده‌ایم.

وی هم‌چنین تاکید کرد ناشران بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تا 4 اردیبهشت فرصت دارند اطلاعات کتاب‌های خود را برای عرضه در سایت قرار دهند.

همچنین امسال ستاد بحران بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قصد دارد هفته آینده کلاس آموزشی امدادونجات را برای غرفه‌داران حاضر در این رویداد برگزار کند.

کلاس‌های آموزشی امدادونجات و کمک‌های اولیه هفته آینده برای مقابله با حوادث احتمالی و آتش‌سوزی برگزار می‌شوند.

غرفه‌داران و مسئولان اجرایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مخاطبان اصلی این کلاس‌های آموزشی هستند که با حضور اعضای ستاد بحران این رویداد،‌ برگزار خواهد شد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: