اعلام فراخوان سی و دومین جایزه کتاب سال

1393/6/17 ۱۱:۴۷

اعلام فراخوان سی و دومین جایزه کتاب سال

فراخوان سی و دومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد که بر اساس آن، این جایزه بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. در فراخوان اعلام شده آمده است: جایزه کتاب سال با اهداف ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد کشور برگزار می‌شود.

 

 

فراخوان سی و دومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد که بر اساس آن، این جایزه بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

در فراخوان اعلام شده آمده است: جایزه کتاب سال با اهداف ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد کشور برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در کتاب سال نیز به این شرح است، آثار ارسالی برای اولین بار در سال 1393 منتشر شده باشند و کتابهای درسی و کمک درسی نباشند.

بر این اساس دبیرخانه «جایزه کتاب سال» از پدید آورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت میکند، آثار خود را برای شرکت در جایزه کتاب سال تا 31 شهریور 1393 به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه اول ارسال کنند.

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: