«تاریخ جامع ایران» اثر ویژه سی و سومین دوره کتاب سال شد

1394/11/19 ۱۴:۰۸

«تاریخ جامع ایران» اثر ویژه سی و سومین دوره کتاب سال شد

دبا: کتاب «تاریخ جامع ایران» در سی و سومین دورۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر ِ بخش ویژه شناخته شد. آیین اختتامیه سی‌و‌سومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌و‌سومین دوره جایزه جهانی کتاب سال، 18 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد، مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، محمدعلی مهدوی راد، دبیر علمی جایزه کتاب سال، محسن جوادی، دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد.

دبا: کتاب «تاریخ جامع ایران» در سی و سومین دورۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر ِ بخش ویژه شناخته شد.

آیین اختتامیه سی‌و‌سومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌و‌سومین دوره جایزه جهانی کتاب سال، 18 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد، مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، محمدعلی مهدوی راد، دبیر علمی جایزه کتاب سال، محسن جوادی، دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد.

کتاب «تاریخ جامع ایران» شایسته سپاس ویژه شناخته شد و به همین مناسبت رئیس جمهور، لوح تقدیری را به سید کاظم موسوی بجنوردی رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی اهداء کرد.

درلوح تقدیرچنین آمده است:

 

ن والقلم و ما یسطرون

فرهیخته گرامی جناب آقای کاظم موسوی بجنوردی

گنجینه گران سنگ فرهنگ و تمدن اسلام و کارنامه پربار جامعه ایرانی، حاصل تلاش و اندیشه ورزی عالمانی وارسته است که به جان کوشیدند تا این میراث درخشان و افتخارآمیز را رقم زدند.

در سی و سومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی، تلاش خستگی ناپذیر و اندیشه ورزی عالمانه آن مرکز را در تألیف کتاب تاریخ جامع ایران می ستاییم و سپاس و احترام خود را در قالب این لوح به حضورتان تقدیم می داریم.

از خداوند حکیم و علیم فروتنانه مسئلت داریم تا حیات پربارتان را که به نور دانش و پژوهش فروزنده و به شرف اخلاق و فضیلت متعهدانه آراسته است، الگوی جستجوگران قرار دهد و شما را در گسترش فرهنگ پویا و سپیده گشای اسلامی و ایرانی مؤید و موفق گرداند.

 

حسن روحانی

 

 

سایر تصاویر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: