برگزاری آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله در کتابخانه و موزه ملی ملک

1393/3/5 ۱۱:۵۱

برگزاری آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله در کتابخانه و موزه ملی ملک

آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله در روز دوشنبه 5 خرداد 1393 خورشیدی برابر با 26 رجب 1435 قمری با مراسم منقبت‌خوانی و معراج‌خوانی در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله، از مجموعه آیین‌های وقف‌نامه‌ای به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف و بنیان‌گذار کتابخانه و موزه ملی ملک است که هر ساله همراه با برنامه‌های گوناگون فرهنگی در این موقوفه 77 ساله برگزار می‌شود.

 

 

آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله در روز دوشنبه 5 خرداد 1393 خورشیدی برابر با 26 رجب 1435 قمری با مراسم منقبت‌خوانی و معراج‌خوانی در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت مبعث پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله، از مجموعه آیین‌های وقف‌نامه‌ای به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف و بنیان‌گذار کتابخانه و موزه ملی ملک است که هر ساله همراه با برنامه‌های گوناگون فرهنگی در این موقوفه 77 ساله برگزار می‌شود.

در این آیین گرامی‌داشت که در روز دوشنبه 5 خرداد 1393 خورشیدی در ساعت 17 برگزار می‌شود، دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی همزمان با برگزاری مراسم منقبت‌خوانی و معراج‌خوانی، مبعث پیامبر بزرگ اسلام را گرامی می‌دارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند از ساعت 17 به موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» مراجعه کنند.

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: