صفحه اصلی / مقالات / دانشنامه تهران بزرگ / ارم، هتل بزرگ /

فهرست مطالب

ارم، هتل بزرگ


نویسنده (ها) :
آخرین بروز رسانی : پنج شنبه 14 آذر 1398 تاریخچه مقاله

ارم، هتل بزرگ \ hotel-e bozorg-e eram\ ، هتلی سه‌ستاره واقع در بزرگ‌راه حقانی، بعد از ایستگاه مترو. این هتل در دهۀ 1350 ش در شمال تهران و در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا با چشم‌اندازی زیبا و به دور از هیاهوی کلان‌شهر تهران تأسیس شد. هتل بزرگ ارم دارای 60 اتاق است. از ویژگیهای این هتل قرارداشتن آن در کنار بزرگراههایی چون حقانی، همت، رسالت و مدرس است، به‌گونه‌ای که در کمترین زمان می‌توان به مراکز اداری ـ شهری مراجعه کرد و پس از انجام‌دادن کارها در کمترین زمان ممکن به هتل بازگشت. 

مکان اصلی هتل و اتاقهای آن به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن استفاده از چشم‌انداز زیبا در شب و روز، امکان دسترسی به محیطهایی مناسب را که از قبل برای میهمانان در نظر گرفته شده است، فراهم می‌کند. وجود آبشارها و آب‌نماها، استخر شنا، سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، زمین مینی‌گلف، خشک‌شویی، کافی‌شاپ در فضای باز و سرپوشیده، آرایشگاههای زنانه و مردانه، تاکسی‌سرویس، رستورانهای بام مهتاب و سنتی، چایخانه، تالارهای مجهز، گل‌فروشی، عکاسی، گالری دفینه، سالنهای سرباز و سرپوشیده که مجهز به گرمایش و سرمایش‌اند، بانک، پارکینگ با ظرفیت حدود 300 خودرو، امکانات اینترنت رایگان (از طریق وایرلس) و دیگر موارد از جملۀ ویژگیهای این هتل است. همچنین هتل بزرگ ارم دارای امکانات مناسب برای برگزاری جشنهای خانوادگی، سمینارها، جشنواره‌ها و گردهماییهای فرهنگی است. 
این هتل دارای چندین مجتمع پذیرایی است، از قبیل تالار آینه (با ظرفیتی حدود 300 نفر)؛ رستوران بام مهتاب؛ تالار فیروزه (با ظرفیت 400 نفر، مناسب جهت برگزاری همایشهای سازمانی، سمینار، مراسم جشن و عـروسی و ... )؛ رستـوران سنتی (به مساحت 400 مـ2، دارای فضای روباز تابستانی و سرپوشیدۀ زمستانی و آلاچیقهای مجهز)؛ سالن صبحانه (با ظرفیت 120 نفر، آمادۀ برپایی هرگونه مراسم)؛ و کافی‌شاپ (در دو بخش: سالن کافی‌شاپ و کافی‌شاپ در فضای باز). 
از خدمات دیگر این هتل می‌توان به برگزاری تورهای گردشگری چندروزه به مناطق دیدنی ایران؛ تورهای گردشگری یک‌روزۀ تهران‌گردی شامل بازار بزرگ، موزه‌ها، کاخها و مناطق دیدنی پایتخت؛ و تورهای زیارتی یک‌روزه شامل زیارت حرم حضرت معصومه (ع)، حرم شاه‌عبدالعظیم (ع)، و جمکران اشاره کرد. 

مآخذ

سایت هتل بزرگ ارم (نک‍ : مل‍ ، ارم)؛ «لیست هتلها» (نک‍ : مل‍ ، «هتلها»)؛ نیز: 

Eram, www.eramgrandhotel.ir/ Default.aspx; Hotels, www. tha.ir/ portal/ index.php/ fa/ etela-hotels/ hotels?sobi 2Task= sobi2Details&catid=127; Hotel Travel, www.hoteltravel.com/ iran/ tehran/ eram_hotel_tehran. htm. 
حسن موسوی‌زاده

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: