دانش پژوهان نخبه جامعه المصطفی از مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی دیدن کردند

1394/10/20 ۱۳:۱۷

دانش پژوهان نخبه جامعه المصطفی از مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی دیدن کردند

جمعی از دانش پژوهان نخبه از کشورهای لبنان، روسیه، مالزی، اندونزی، آلبانی، کویت به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی صبح روز یکشنبه بیستم دی ماه از مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی دیدن کردند. به گزارش روابط عمومی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، دانش پژوهان نخست از بخش های مختلف کتابخانه و مطبوعات این مرکز دیدن کردند و با چگونگی سازماندهی و نحوه دستیابی به منابع و مآخذ آشنا شدند. سپس در جلسه ای مشترک با دکتر کیانوش کیانی هفت لنگ، مشاور عالی مرکز و رئیس پژوهشکده ابوریحان بیرونی وابسته به مرکز دیدار و گفت و گو کردند و دکتر کیانی هفت لنگ طی سخنانی به معرفی مرکز و عملکرد و دستاوردهای آن پرداخت.


دبا:  جمعی از دانش پژوهان نخبه از کشورهای لبنان، روسیه، مالزی، اندونزی، آلبانی، کویت به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی صبح روز یکشنبه بیستم دی ماه از مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، دانش پژوهان نخست از بخش های مختلف کتابخانه و مطبوعات این مرکز دیدن کردند و با چگونگی سازماندهی و نحوه دستیابی به منابع و مآخذ آشنا شدند. سپس در جلسه ای مشترک با دکتر کیانوش کیانی هفت لنگ، مشاور عالی مرکز و رئیس پژوهشکده ابوریحان بیرونی وابسته به مرکز دیدار و گفت و گو کردند و دکتر کیانی هفت لنگ طی سخنانی به معرفی مرکز و عملکرد و دستاوردهای آن پرداخت.
دکترکیانی اظهار داشت: ملت ها و کشورهای اسلامی با ظرفیت ها و استعدادهای فراوان طبیعی و انسانی می توانند در تمامی حوزه های علمی از جمله نگارش دائرةالمعارف ها و کتاب های مرجع با همدیگر همکاری داشته باشند.
وی افزود: این مرکز آمادگی همکاری و تبادل منابع پژوهشی و انجام پروژه های مشترک را داراست. سپس دیدارکنندگان با طرح پرسش های خود در حوزه های گوناگون با نحوه همکاری های مشترک با مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی آشنا شدند.
در پایان بر استمرار این گونه دیدارها و همکاری ها در حوزه های علمی بین کشورهای اسلامی در چارچوب توافق نامه های علمی و فرهنگی تاکید شد.
حجت الاسلام طباطبائی از همکاری های مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی و مساعدت های آقای موسوی بجنوردی رئیس مرکز با جامعة المصطفی(ص) تشکر و قدردانی نمود.
 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: