برگزاری مراسم نکوداشت استاد کامران فانی در کتابخانه ملی

1394/4/31 ۰۷:۴۷

برگزاری مراسم نکوداشت استاد کامران فانی در کتابخانه ملی

مراسم بزرگداشت استاد کامران فانی دوشنبه هفته آینده ۵مرداد در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. این مراسم در ادامه برپایی سلسله آئین‌‌های بزرگداشت مفاخر ملی و فرهیختگان کتابخانه ملی و به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود. در مراسم نکوداشت این فهرست‌نویس و کتابشناس برجسته، جمعی از چهره‌های فرهنگی، شخصیت‌ها و فعالان حوزه کتابداری حضور خواهند داشت. این مراسم ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه ۵مرداد در سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.


مراسم بزرگداشت استاد کامران فانی دوشنبه هفته آینده ۵مرداد در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
 این مراسم در ادامه برپایی سلسله آئین‌‌های بزرگداشت مفاخر ملی و فرهیختگان کتابخانه ملی و به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.
در مراسم نکوداشت این فهرست‌نویس و کتابشناس برجسته، جمعی از چهره‌های فرهنگی، شخصیت‌ها و فعالان حوزه کتابداری حضور خواهند داشت. این مراسم ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه ۵مرداد در سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
کامران فانی متولد سال ۱۳۲۲در قزوین‌ است و مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد کتابداری‌ دارد. وی از سال ۸۲به عضویت پیوسته شورای فرهنگستان زبان و ادب فارسی درآمده است. فانی همزمان عضو هیات علمی کتابخانه ملی است و مدتی هم سرپرست بخش ایران‌شناسی این سازمان بود.
برخی از آثار کامران فانی عبارتند از: سرعنوان‌های موضوعی فارسی، رده‌بندی تاریخ ایران، رده‌بندی فلسفۀ اسلامی، فرهنگ موضوعی قرآن مجید، جنگ جهانی اول و دوم، دایره‌المعارف تشیع (نویسنده و ویراستار)، دانشنامۀ کودکان و نوجوانان، علم در تاریخ، جان برنال (ترجمه)، زردشت، سیاستمدار یا جادوگر؟، هنینگ (ترجمه)، سلوک روحی بتهوون، سالیوان (ترجمه)، خطابـۀ پوشکین، داستایوفسکی (ترجمه)، مرغ دریایی، آنتوان چخوف (ترجمه)، آدم‌های ماشینی‌: روبات‌ها، کارل چاپک (ترجمه)، موش و گربه، گونترگراس (ترجمه).
اطلاعات

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: