میهمانان امروز نمایشگاه: فتح الله مجتبایی،جوادطباطبایی،ژاله آموزگار

1392/2/17 ۱۰:۴۲

میهمانان امروز نمایشگاه: فتح الله مجتبایی،جوادطباطبایی،ژاله آموزگار

در میان 52 عنوان کتابی که مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی به نمایشگاه کتاب رسانده است،‌ جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی پرفروش‌ترین کتاب است و تا کنون یک چهارم تیراز آن در نمایشگاه کتاب به فروش رفته است

میهمانان امروز نمایشگاه: فتح الله مجتبایی،جوادطباطبایی،ژاله آموزگار  


در میان 52 عنوان کتابی که مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی به نمایشگاه کتاب رسانده است،‌ جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی پرفروش‌ترین کتاب است و تا کنون یک چهارم تیراز آن در نمایشگاه کتاب به فروش رفته است. مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی در نمایشگاه کتاب امسال با چند جلد کتاب جدید همچون دانشنامه فرهنگ مردم، حضور پیدا کرده است. همچنین در میان کتاب‌هایی که به نمایشگاه کتاب آورده شده‌اند، مجموعه 8 جلدی شاهنامه فردوسی و مجموعه 3 جلدی یادداشت‌های شاهنامه، فهرست 9 جلدی مقالات فارسی، جلد 1 و 2 زبان سانسکریت، حافظ زندگی و اندیشه، شیوه نامه، دانشنامه فرهنگی و مردم ایران و جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی جدیدترین کتاب‌هایی هستند که به نمایشگاه کتاب رسیده‌اند.


اما در میان 52 عنوان کتابی که این مرکز به نمایشگاه کتاب رسانده است،‌ جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی پرفروش‌ترین کتاب است و علاقه مندان هم به دلیل جدید بودن این نسخه و هم برای تکمیل این مجموعه از این کتاب بیشتر استقبال کرده‌اند. دانشنامه فرهنگ و مردم، شاهنامه خالقی مطلق، یادداشت‌های شاهنامه و حافظ زندگی و اندیشه هم از پرفروش‌های این مرکز هستند.


همچنین این مرکز برنامه حضور استادان و نویسندگان دایرة المعارف را هم در نمایشگاه دارد و ژاله آموزگار و فتح الله مجتبایی ،سید جواد طباطبایی،سید صادق سجادی امروز سه شنبه، و دکتر آذرتاش آذرنوش چهارشنبه 18 اردیبهشت، مجدالدین کیوانی پنج شنبه 19 اردیبهشت و اصغر دادبه شنبه 21 اردیبهشت در غرفه این مرکز حضور می‌یابند.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: