همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» برگزار می شود

1400/9/30 ۰۹:۴۳

همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» برگزار می شود

رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد.

صدیقه احمدی فصیح رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد و گفت: یکی از رسالت های اصلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حفظ و نگهداری ميراث مستند و مکتوب اس. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی انجام شده این همایش ملی همزمان با روز اسناد ملی برگزار خواهد شد.

دبير اجرایی این همايش ملی افزود: همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» به همت گروه مطالعه و تحقیقات حفاظت و نگهداری پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و كتابخانه ملی ايران و با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی برگزار می شود.

احمدی فصیح افزود: علاقه مندان به حضور در این همایش می توانند چکیده مقاله های خود را تا تاریخ 25 اسفندماه سال جاری به آدرس پست الکترونیکی: ahmadifa_se@yahoo.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود و در فصلنامه علمی و پژوهشی نیز به چاپ خواهد رسید. 

رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: منابع میراث مستند و مکتوب شامل اسناد كاغذی، اسناد پوستی، اسناد پارچه ای و غیره و همچنین منابع ديداری و شنيداری مانند عكس، فيلم، نگاتيو، نوارهای صوتی و ويدئويی می شود.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: