پیام تبریک رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به دکتر احمد پاکتچی، سفیر ایران در یونسکو

1399/10/16 ۱۰:۳۴

پیام تبریک رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به دکتر احمد پاکتچی، سفیر ایران در یونسکو


دکتر احمد پاکتچی، عضو شورای عالی علمی و مدیر بخش فقه، علوم قرآنی و حدیث مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در یونسکو منصوب شد. به همین مناسبت کاظم موسوی بجنوردی، رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک گفت

دبا: دکتر احمد پاکتچی، عضو شورای عالی علمی و مدیر بخش فقه، علوم قرآنی و حدیث مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در یونسکو منصوب شد. به همین مناسبت کاظم موسوی بجنوردی، رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک گفت:

 

جناب آقای دکتر احمد پاکتچی

پس از عرض سلام، حال که بعد از بیش از سه دهه پژوهش در عرصه معارف اسلامی در مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی از شما دعوت شده است که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونسکو استقرار یابید؛ صمیمانه این توفیق خجسته را به شما تبریک می‌گویم. شما با حفظ سمتهای علمی خود در مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی با رسالت جدیدی رهسپار دیار دیگر هستید و یقین دارم که در این سمت جدید نیز موفق خواهید شد، گرچه با صد دریغ و به ظاهر از ما دور می‌شوید، ولی استمرار همکاری علمی شما با مرکز ما تا حدودی جبران غیبت شما را خواهد کرد و امید دارم مرکز ما مانند سی سال گذشته از توانائیهای علمی شما بهره‌مند باشد، به سلامت.

 

کاظم موسوی بجنوردی

رئیس مرکز

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: