دومین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار

1391/12/21 ۱۰:۳۱

 دومین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار

به مناسبت دومین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار، مجلسی بر مزار آن مرحوم واقع در آرامگاه خانوادگی ایشان در بهشت زهرا برگزار گردید


به مناسبت دومین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار، مجلسی بر مزار آن مرحوم واقع در آرامگاه خانوادگی ایشان در بهشت زهرا برگزار گردید برگزار گردید. روز 18 اسفند 1391 تعدادی از اعضای هیأت علمی دایرة المعارف بزرگ اسلامی مرکب از آقایان دکتر صادق سجادی، دکتر محمد حسین تسبیحی، عنایت الله مجیدی، سید علی آل داود و خانم ایران ناز کاشیان مدیر پروژه فهرست مقالات فارسی و تعداد دیگری از کارکنان مرکز به اتفاق در آنجا حضور پیدا کردند.

از سوی دیگر استاد دکتر محمد رضا شفیعی کدکنی با گروهی از اساتید دیگر چون دکتر محمود امید سالار، دکتر ایرج پارسی نژاد، دکتر محمد اسلامی، دکتر خطیبی و فضلای دیگر آقایان نادر مطلبی کاشانی و میلاد عظیمی به اتفاق نخست فاتحه ای قرائت گردید و سپس آقای دکتر سجادی سخنان کوتاهی ایراد کردند و جلد نهم فهرست مقالات فارسی را که اخیرا منتشر شده معرفی نمودند و دکتر تسبیحی شعری را که در مرثیه استاد سرودند خواندند. در این مراسم فرزندان شادروان ایرج افشار آقایان بهرام، کوشیار و آرش افشار که برای شرکت در این مراسم از آمریکا به ایران سفر کرده بودند همراه عروس شادروان افشار خانم ماری صوفی و برادران وی شرکت داشتند.
جلسه ساعت 10:30 صبح پایان یافت.

 

 


 

 

 

 

سایر تصاویر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: