دومین جایزه ایرج افشار اهدا می‌شود

1393/7/16 ۱۰:۲۶

دومین جایزه ایرج افشار اهدا می‌شود

رییس کتابخانه و مرکز اسناد دائرةالمعارف بزرگ اسلامی برنامه‌های دومین دوره جایزه «ایرج افشار» را اعلام کرد. عنایت‌الله مجیدی درباره برگزاری دومین دوره جایزه ایرج افشار، گفت: امسال 25 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری به دبیرخانه این جایزه رسید. اعضای هیأت ژوری این جایزه شش نفر از بزرگان کتابداری و کتاب‌شناسی کشور هستند که هیأتی ثابت‌اند و می‌توانند از کتابداران کشور داورانی را هم دعوت به همکاری کنند. امسال تعداد این هیأت به 12 نفر رسیده بود.

 

 

رییس کتابخانه و مرکز اسناد دائرةالمعارف بزرگ اسلامی برنامه‌های دومین دوره جایزه «ایرج افشار» را اعلام کرد.

عنایت‌الله مجیدی درباره برگزاری دومین دوره جایزه ایرج افشار، گفت: امسال 25 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری به دبیرخانه این جایزه رسید. اعضای هیأت ژوری این جایزه شش نفر از بزرگان کتابداری و کتاب‌شناسی کشور هستند که هیأتی ثابت‌اند و می‌توانند از کتابداران کشور داورانی را هم دعوت به همکاری کنند. امسال تعداد این هیأت به 12 نفر رسیده بود.

او ادامه داد: این هیأت از میان 25 پایان‌نامه رسیده، یک نفر را به عنوان برگزیده معرفی کرده است که روز چهارشنبه (16 مهرماه) در روز تولد ایرج افشار و در مراسمی معرفی می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 5 تا 7 بعدازظهر در محل دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، تالار امیرالمومنین برگزار می‌شود، سیدمحمدکاظم بجنوردی، کامران فانی، عبدالله انوار و نورالله مرادی سخنرانی می‌کنند.

مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، شماره 210 قرار دارد.

رییس کتابخانه و مرکز اسناد دائرةالمعارف بزرگ اسلامی درباره جایزه‌ای هم که به پایان‌نامه برگزیده اهدا می‌شود گفت: مبلغ این جایزه چهار میلیون تومان است و در صورتی که هیأت ژوری تصویب کند، جایزه زمینه چاپ پایان‌نامه را هم فراهم می‌کند.

هیأت امنای گنجینه پژوهشی ایرج افشار، سپرده به مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، همه ساله جایزه‌ ایرج افشار را به بهترین پایان‌نامه تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته کتابداری اعطا می‌کند.

اولین دوره جایزه ایرج افشار به عاطفه شریف برای رساله «شناسایی و تحلیل ابعاد ساختاری و مفهومی فهرست سرعنوان‌های موضوعی فارسی در مقایسه با فهرست سرعنوان‌های موضوعی کنگره» اهدا شد.

خبرگزاری ایسنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: