تبریز و قونیه خواهرخوانده می‌شوند

1393/6/22 ۰۹:۲۱

تبریز و قونیه خواهرخوانده می‌شوند

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از فراهم آوردن مقدمات عقد قرارداد خواهرخواندگی تبریز و قونیه در هفته نكوداشت تبریز خبر داد. منصور برادران گفت: هدف این تفاهمنامه تبادل اطلاعات و تجربیات و توسعه مناسبات فرهنگی، اقتصادی،‌ علمی و گردشگری تبریز و قونیه است.

 

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از فراهم آوردن مقدمات عقد قرارداد خواهرخواندگی تبریز و قونیه در هفته نكوداشت تبریز خبر داد.

منصور برادران گفت: هدف این تفاهمنامه تبادل اطلاعات و تجربیات و توسعه مناسبات فرهنگی، اقتصادی،‌ علمی و گردشگری تبریز و قونیه است.

مسئول كمیته پیگیری هفته نكوداشت تبریز افزود: تبریز به عنوان شهری چهار هزار ساله، امروزه در اغلب كشورهای جهان شناخته شده است و مدیریت شهری این كلانشهر تلاش دارد تا همزمان با هفته نكوداشت تبریز كه فرصتی مغتنم برای بسط و گسترش تعاملات و ارتباطات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبریز است، نسبت به عقد تفاهم‌نامه و قراردادهای خواهرخواندگی اقدام كند.

وی اعلام كرد: سفیران و شهردارانی از تركیه، آلمان، لهستان، تاتارستان، غزه، جمهوری‌ آذربایجان و تاجیكستان به عنوان خواهرخوانده‌های شهر تبریز در هفته نكوداشت تبریز حضور خواهند یافت.

روزنامه اطلاعات

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: