چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود

1395/7/3 ۱۱:۳۹

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا، هشتم مهرماه سال جاری و با شعار «عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی» برگزار می‌شود. ​چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود


 
 
چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا، هشتم مهرماه سال جاری و با شعار «عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی» برگزار می‌شود.
​چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود
 
 به نقل از روابط عمومی همایش نکوداشت مولانا، سعید محمدزاداکبری، مدیرمسئول سلسله نکوداشت بین‌المللی مولانا با اعلام این خبر گفت: در این دوره از ۱۰ برگزیده در موضوعات مولوی‌شناسی، تحقیق، شعر و ادبیات، هنر موسیقی، تالیف، رسانه جمعی، انجمن‌داری، خط، نقاشی و بانوی منتخب با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به بخش ویژه همایش افزود: همچنین در بخش ویژه از برخی هنرمندان کشورمان در حوزه موسیقی به خاطر اجرای هنرمندانه اشعار مولانا تجلیل خواهد شد. از ویژگی‌های این دوره دعوت از میهمانان مولوی‌شناس خارجی از کشورهای ترکیه و پاکستان و همچنین سفرای کشورهای فارسی‌زبان و رئیس منطقه‌ای یونسکو است.

مدیرمسئول سلسله نکوداشت بین‌المللی مولانا اضافه کرد: پروفسور عدنان، مولوی‌شناس از ترکیه و اردووان ارولی، رئیس موزه مولانا در قونیه و سفرای ۱۳ کشور خارجی از دیگر مهمانان این دوره از همایش نکوداشت مولانا هستند.

براساس این گزارش، چهارمین همایش نکوداشت بین‌المللی مولانا هشتم مهرماه سال جاری با حضور مهمانان ویژه خارجی و با هدف تجلیل از اساتید هنرمند، همزمان با سالروز مولانا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

منبع: ایبنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: