کتابنامه سبط النبی منتشر شد

1393/3/20 ۰۷:۳۲

کتابنامه سبط النبی منتشر شد

دبیر کمیته علمی کنگره سبط النبی از انشتار کتابنامه سبط النبی(ع) درمورد شخصیت، مقامات و جایگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد. به گزارش روز دوشنبه کنگره بین المللی سبط النبی، حجت الاسلام عباس جعفری گفت: این کتابنامه حاوی آثار مکتوب، محصولات فرهنگی و تابلوهای هنری است که از ابتدای تاسیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) به زبان های فارسی، عربی، ترکی، هوسا، اسپانیولی، انگلیسی، اردو و برخی زبان های دیگر تولید و منتشر شده و در اختیار علاقه مندان در سراسر جهان قرار گرفته است.

 

دبیر کمیته علمی کنگره سبط النبی از انشتار کتابنامه سبط النبی(ع) درمورد شخصیت، مقامات و جایگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه کنگره بین المللی سبط النبی، حجت الاسلام عباس جعفری گفت: این کتابنامه حاوی آثار مکتوب، محصولات فرهنگی و تابلوهای هنری است که از ابتدای تاسیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) به زبان های فارسی، عربی، ترکی، هوسا، اسپانیولی، انگلیسی، اردو و برخی زبان های دیگر تولید و منتشر شده و در اختیار علاقه مندان در سراسر جهان قرار گرفته است.

وی افزود: در این کتابنامه، بخشی از آثاری فهرست شده که برای ترجمه و نشر به زبان های دیگر در دست اقدام است.

جعفری همچنین گفت: در قمستی از این کتابنامه، کتاب های دیگری که پیرامون چهارده معصوم (ع) نگاشته شده و بخشی از مطالب آنها درباره سیره امام حسن مجتبی(ع) منتشر شده، نیز معرفی شده است.

وی در پایان گفت: این کتابچه به سفارش دبیرخانه کمیته علمی همایش بین المللی سبط النبی با همت و تلاش همکاران اداره ترجمه تهیه شده است.

کنگره بین المللی سبط النبی روزهای اول و دوم تیرماه سال جاری مصادف با بیست و پنجم و بیست و ششم شعبان المعظم با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

این کنگره به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع )، موسسه فرهنگی مذهبی قاسم بن الحسن(ع)، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت اجتماعی - فرهنگی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: