سید حسن خمینی:تجلی اصلی شعار سال در سازمان میراث فرهنگی است

1393/2/13 ۱۲:۴۵

سید حسن خمینی:تجلی اصلی شعار سال در سازمان میراث فرهنگی است

سید حسن خمینی گفت: تجلی اصلی شعار امسال موسوم به «اقتصاد و فرهنگ» در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. به گزارش خبرنگار ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) افزود: اقتصاد وابسته به فرهنگ می تواند یک کشور را توانمند کند، در حال حاضر سهم ما از گردشگری جهان ناچیز است و باید این نقیصه جبران شود.

 

سید حسن خمینی گفت: تجلی اصلی شعار امسال موسوم به «اقتصاد و فرهنگ» در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) افزود: اقتصاد وابسته به فرهنگ می تواند یک کشور را توانمند کند، در حال حاضر سهم ما از گردشگری جهان ناچیز است و باید این نقیصه جبران شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما زمینه خوبی برای گردشگری اسلامی و اخلاقی وجود دارد تصریح کرد: مواریث فرهنگی یک زمینه ارزشمند در صنعت گردشگری است که باید با همت مضاعف در این راستا حرکت کرد.

نوه امام راحل یادآور شد: پیوند موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) که برای نشر آثار ایشان پایه گذاری شده است و سازمان میراث فرهنگی که بخش بزرگی از فرهنگ جامعه را بر عهده دارد نقطه مفید و مهمی را پدید می آورد.

حجت الاسلام خمینی اظهار کرد: برای رسیدن به راهکارهای مناسب و حل مشکلات بیش از تفاهم نامه هایی که بر روی کاغذ امضاء می شود، نیازمند همت و همفکری مسئولین دو دستگاه هستیم.

وی یادآور شد: اگر راه مناسب، هدف مناسب و مسیر درستی انتخاب شود مانعی در اجرا وجود نخواهد داشت، باید نقاط نیازمان را بازشناسی و واکاوی کنیم.

نوه امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد به امضای تفاهم نامه بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) هر دو دستگاه شاهد روزهای خوبی در آینده باشند.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: