تمرکز کتاب «جامعهشناسی مصرف» بر مصرف در موقعیتی جهانی است لذا در این باره بحث میکند که آیا مصرف در دوران جهانیسازی مرتباً به سوی معیار (استاندارد) شدن پیش میرود یا متنوعتر میشود.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید