خشكسالی در گوشه و كنار سرزمین ایران ریشه دوانده، قحطی آبهای رو زمینی، مردم را به سوی استفاده از آبهای زیرزمینی كشانده كه مایحتاج زندگیشان را كفاف نمیدهد. كشاورزی دیگر در این كشور رنگ و بوی دیگری گرفته، در چهارگوشه كشور، نگاهها به سمت تغییر شیوه كشاورزی رفته و دیگر نمیتوان به راحتی محصولاتی را كاشت كه نیاز به آب فراوان دارند اما كسی گمان نمیكرد خشكسالی را بتوان به فرونشست زمین آن هم در سرزمین نه چندان پرآب فارس، ربط داد. زمین خشك شده و آبها به قعر چاهها رفتهاند، مردم از همان چند قطره آب نمیتوانند بگذرند، آنقدر آبهای زیرزمینی مصرف شده كه زمین در نزدیكی نقش رستم و تختجمشید، دو بنای چند هزار ساله ایرانی، نشست كرده است.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید