دیدار با استاد احمد منزوی

1394/9/4 ۱۱:۰۷

دیدار با استاد احمد منزوی

دبا: استاد احمد منزوی کتابشناس نامدار از سال 1369 با مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی همکاری داشته اند. او در این سالهای همکاری به خلق ده ها اثر ارزشمند توفیق یافت، که فهرست نسخه های خطی و عکسی مرکز و مجلدات فهرستوارۀ کتابهای فارسی از آن جمله است.

 

 

 

 

دبا: استاد احمد منزوی کتابشناس نامدار از سال 1369 با مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی همکاری داشته اند. او در این سالهای همکاری به خلق ده ها اثر ارزشمند توفیق یافت، که فهرست نسخه های خطی و عکسی مرکز و مجلدات فهرستوارۀ کتابهای فارسی از آن جمله است. کتابخانۀ مرکز به پاس خدمات صادقانۀ استاد منزوی و برای آگاهی جامعه فرهنگی از کوششهای علمی این کتابشناس سختکوش و علاقمند، کتابی با عنوان دانش و فرزانگی منتشر ساخت و ضمن بیان سیر زندگی، یکایک آثار او را _که همگی در جهت نشان دادن فرهنگ و زبان فارسی است _ برشمرد.

اکنون استاد ما، به علت کهولت دوران استراحت خود را می گذراند و هر از گاه تنی چند از دوستداران او به دیدارش می شتابند و یاد زحمات او را زنده نگاه می دارند. تصویری که ملاحظه می فرمایید یکی از همین دیدارهاست که در روز شنبه 30/8/1394 انجام شد. عمرش دراز باد.

سایر تصاویر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: