نیکنام حسین پور به تسنیم خبر داد

1394/5/19 ۱۲:۲۱

 نیکنام حسین پور به تسنیم خبر داد

امکان استفاده سایت‌های فروش کتاب از تسهیلات پست مطبوع مشاور معاون فرهنگی ارشاد از فراهم شدن امکان استفاده سایت‌های فروش کتاب از تسهیلات پست مطبوع خبر داد و گفت:‌ سایت‌های فروش کتاب برای دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به وزرات ارشاد مراجعه کنند.


امکان استفاده سایت‌های فروش کتاب از تسهیلات پست مطبوع
مشاور معاون فرهنگی ارشاد از فراهم شدن امکان استفاده سایت‌های فروش کتاب از تسهیلات پست مطبوع خبر داد و گفت:‌ سایت‌های فروش کتاب برای دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به وزرات ارشاد مراجعه کنند.
 

نیکنام حسین‌پور مشاور معاون فرهنگی ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از بررسی مشمولیت سایت‌های فروش کتاب در تخفیف 40 درصدی پست برای حمل کتاب خبر داد و گفت: در جلساتی که میان وزارت ارشاد و شرکت پست جمهوری اسلامی داریم،‌ درصدد هستیم تا سایت‌های فروش کتاب نیز بتوانند از تخفیف‌های پستی استفاده کنند.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر سایت‌های فعال در حوزه کتاب می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و پس از اعتبارسنجی و اطمینان‌سنجی لازم برگه معرفی‌نامه جهت استفاده از تسهیلات پست مطبوع را دریافت کنند.

حسین‌پور با اشاره به این تسهیلات گفت:‌ تسهیلات پست مطبوع ویژه مطبوعات است و با هزینه بسیار ارزانی محموله‌های پستی را منتقل می‌‌کند،‌ ما امکانی را فراهم کرده‌ایم که فعلاً‌ این سایت‌های پست بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند تا بعدا شرایط استفاده آن‌ها از تسهیلات 40 درصدی را ایجاد کنیم.

 وی افزود:‌ این سایت‌ها باید مجوز فعالیت از مرکز رسانه‌های دیجیتال را داشته باشند، هم‌چنین اختصاصا‌ً در حوزه کتاب فعالیت کنند و فعالیت آن‌ها به تایید مراجع ذیربط برسد.

حسین‌پور از اجرایی شدن تسهیلات 40 درصدی پست برای ناشران از اول مرداد ماه اشاره کرد و گفت:‌ در تمام مراکز استان‌ها دفتر مرکزی پست این خدمات را به ناشران ارائه می‌کند‌، در تهران نیز 8 منطقه شناسایی شده و به عنوان مناطقی که این تسهیلات را ارائه می‌کنند‌، معرفی شده‌اند.

تسنیم

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: