جزوۀ «فلسفه علوم اجتماعی» منتشر شد

1394/5/19 ۱۱:۵۷

جزوۀ «فلسفه علوم اجتماعی» منتشر شد

به همت مؤسسه علمی ـ فرهنگی سدید جزوۀ « فلسفه علوم اجتماعی » از دکتر سید سعید راست‌خدیو منتشر شد. در این اثر، ابتدا مبانی هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی و روش‌شناختیِ سه پارادایم اصلی علوم اجتماعی مدرن، معرفی می‌شوند. در ادامه به نگاه پست‌مدرن میشل فوکو و عناصر اصلی اندیشۀ او توجه می‌شود.



به همت مؤسسه علمی ـ فرهنگی سدید جزوۀ « فلسفه علوم اجتماعی » از دکتر سید سعید راست‌خدیو منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اثر، ابتدا مبانی هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی و روش‌شناختیِ سه پارادایم اصلی علوم اجتماعی مدرن، معرفی می‌شوند. در ادامه به نگاه پست‌مدرن میشل فوکو و عناصر اصلی اندیشۀ او توجه می‌شود.

جزوۀ « فلسفه علوم اجتماعی»، درس‌گفتاری از دکتر سیدسعید راست‌خدیو در باب مبانی کلی حاکم بر رویکردهای مختلف علوم اجتماعی است.

این درس‌گفتار حاصل سلسله جلسات سطح ۳ پانزدهمین دورۀ آموزشى ـ تربیتى «والعصر» مى‌باشد که در تابستان۱۳۹۱برگزار شده است و به همت مؤسسه علمی ـ فرهنگی سدید پس از پیاده‌سازى و ویرایش در اختیار علاقه‌مندان قرار مى‌گیرد.

معرفی اثر:

فلسفۀ علوم اجتماعی به مبانی کلی حاکم بر رویکردهای مختلف علوم اجتماعی نظر دارد. در این اثر، ابتدا مبانی هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی و روش‌شناختیِ سه پارادایم اصلی علوم اجتماعی مدرن، معرفی می‌شوند. در ادامه به نگاه پست‌مدرن میشل فوکو و عناصر اصلی اندیشۀ او توجه می‌شود.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: