در خواست دکتر کیانی از فرهیختگان کشور برای کمک در پروژه تاریخ شفاهی

1392/8/13 ۱۲:۰۳

در خواست دکتر کیانی از فرهیختگان کشور برای کمک در پروژه تاریخ شفاهی

دکتر کیانوش کیانی هفت لنگ مشاور عالی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی از آمادگی کتابخانه خلیج فارس در همکاری با پژوهشگران و دانش پژوهان حوزه مطالعات خلیج فارس خبر داد و از فرهیختگان کشور درخواست همکاری کرد تا در پروژه تاریخ شفاهی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی این مرکز را یاری کنند.

 

 

دکتر کیانوش کیانی هفت لنگ مشاور عالی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی از آمادگی کتابخانه خلیج فارس در همکاری با پژوهشگران و دانش پژوهان حوزه مطالعات خلیج فارس  خبر داد و از فرهیختگان کشور درخواست همکاری کرد تا در پروژه تاریخ شفاهی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی این مرکز را یاری کنند.

کیانوش کیانی رئیس پژوهشکده ابوریحان بیرونی، در مراسم نکوداشت دکتر احمد اقتداری و رونمایی از کتاب "مروارید خلیج فارس" و رونمایی از کتاب "گفتارهای ایران شناسی" دکتر کیکاوس جهانداری، ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم گفت: علم نور است و عالِم منور. عالم جامعه را همچون نور از تاریکی بیرون می آورد و بر معرفت او می افزاید؛ بنابراین تقدیر از عالم تقدیر از علم است و این امر موجب الگوسازی مناسب برای نسل جوان خواهد شد.

مشاور عالی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی با اشاره به شخصیت چند وجهی دکتر احمد اقتداری وی را عالم و پژوهشگری نکته سنج، دقیق و اهل کارهای میدانی دانست.           

در ادامه دکترکیانی اضافه کرد: آثار دکتر اقتداری از منابع مهم و ارزشمند در حوزه مطالعات تاریخی، مردمشناسی و زبانشناسی جنوب کشورمان و به ویژه حوزه خلیج فارس می باشند.

وی با اشاره به اهداء گنجینه گرانقدر کتابخانه دکتر اقتداری به مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی که کتابخانه "خلیج فارس" نامگذاری شده است؛از پژوهشگران و دانش پژوهان خواست تا ضمن دیدار از این کتابخانه در روزهای چهارشنبه از راهنماییهای استاد نیز بهره بگیرند.

دکتر کیانی، مدیر پروژه تاریخ شفاهی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی همچنین با اشاره به اجرای پروژه "تاریخ شفاهی" در مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی، از تمامی دانشمندان و فرهیختگان خواستار همکاری با این مرکز در هر چه بهتر اجرا شدن این پروژه مهم شد.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: