رییس کتابخانه ملی به نمایشگاه کتاب فرانکفورت رفت

1392/7/17 ۲۲:۱۸

رییس کتابخانه ملی به نمایشگاه کتاب فرانکفورت رفت

اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی امروز چهارشنبه 17 مهرماه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت راهی آلمان شد. از برنامه‌های اولین روز ماموریت رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در آلمان می‌توان به ملاقات با مسئولان مركز ادیان دانشگاه گوته و رایزنی در خصوص همكاری‌های دوجانبه فرهنگی و بازدید از این مركز عنوان كرد. صلاحی در این دیدار صلاحی با دكتر اشمیت رئیس مركز ادیان دانشگاه گوته نیز گفتگو می‌كند.

از جمله اهداف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای حضور در نمایشگاه فرانكفورت و رایزنی با مقامات فرهنگی آلمانی می‌توان به ارائه تجارب و اقدامات در حوزه دیجیتال‌سازی، نسخ خطی و همچنین نحوه ارائه خدمات به پژوهشگران و اعضای کتابخانه ملی اشاره كرد.

همچنین نسخه‌های دیجیتالی نسخ خطی، پایان‌نامه‌ها، نشریات و منابع مهم و ویژه سازمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پیشرفت‌های ایران در حوزه علم و در عرصه دیجیتال‌سازی منابع در شصت و پنجمین دوره نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته می‌شود.

از دیگر مسئولان دولتی که در این نمایشگاه حضور دارد، می‌توان به محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اشاره کرد. شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امروز 17 مهر گشایش یافت و تا 21 مهرماه برابر با 13 اكتبر در این شهر آلمان دایر است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: