تمدید مهلت ارسال پایان‌نامه‌های جایزه دکتر مجتبایی

1392/6/24 ۱۲:۰۳

تمدید مهلت ارسال پایان‌نامه‌های جایزه دکتر مجتبایی

مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها به سومین جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی تا آخر مهرماه تمدید شد. مراسم سومین دوره‌ی اهدای جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی در هفته‌ اول دی ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. این جایزه به برترین پایان‌نامه دکتری در رشته زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان که در سال 1391 دفاع شده‌اند، اهدا می‌شود.


 

مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها به سومین جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی تا آخر مهرماه تمدید شد.
مراسم سومین دوره‌ی اهدای جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی در هفته‌ اول دی ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. این جایزه به برترین پایان‌نامه دکتری در رشته زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان که در سال 1391 دفاع شده‌اند، اهدا می‌شود.
بنابر تقاضای تعدادی از داوطلبان و علاقه‌مندان، مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها تا آخر مهر ماه 1392 تمدید شده است. داوطلبانی که علاقه دارند در این جایزه شرکت کنند تا پایان مهر فرصت دارند یک نسخه از پایان‌نامه خود را به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم ارسال کنند.
هیئت داوران جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی که هر ساله برترین پایان‌نامه حوزه‌ی زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان را انتخاب می‌کنند، عبارت‌اند: فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، غلامرضا خاکی، محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: