برگزاری دومین جشنواره «همایون خرم»

1394/4/10 ۱۱:۰۵

برگزاری دومین جشنواره «همایون خرم»

دومین جشنواره‌ی موسیقی زنده‌یاد همایون خرم با عنوان «نوای خرم ۲» به‌زودی برگزار و فراخوان آن پس از ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد. مدیر برگزاری این جشنواره در این‌باره گفت: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده‌ی زنده‌یاد همایون خرم و جمعی از شاگردان برجسته او به‌صورت گسترده‌تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

 

 

دومین جشنواره‌ی موسیقی زنده‌یاد همایون خرم با عنوان «نوای خرم ۲» به‌زودی برگزار و فراخوان آن پس از ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد.

 مدیر برگزاری این جشنواره در این‌باره گفت: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده‌ی زنده‌یاد همایون خرم و جمعی از شاگردان برجسته او به‌صورت گسترده‌تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

صدرنوری درباره‌ی زمان برگزاری جشنواره و نحوه‌ی شرکت در بخش مسابقه‌ی آن نیز اظهار کرد: پس از ماه مبارک رمضان در یک فراخوان سراسری جزییات زمان، مکان و نحوه‌ی شرکت در جشنواره به اطلاع عموم و علاقه‌مندان خواهد رسید.

نخستین دوره‌ی اهدای «جایزه موسیقی همایون خرم» با حضور خانواده‌ی این هنرمند درگذشته، مجریان طرح و داوران، سال گذشته سه شب متوالی در تالار وحدت برگزار شد که در بخش رقابتی از ۳۶ اثری که به این مرحله راه یافتند، هنرجویان ۶ تا ۲۰ سال به تکنوازی، گروه‌نوازی و همخوانی آثار استاد خرم پرداختند که به تمام آن‌ها که حدود ۷۰ نفر بودند، لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

ایسنا

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: