وزیر ارشاد احمدی نژاد: می‌گویند ایرانی‌ها قرآن را تحریف کرده‌اند!

1392/5/22 ۱۰:۱۵

وزیر ارشاد احمدی نژاد: می‌گویند ایرانی‌ها قرآن را تحریف کرده‌اند!

وزیر ارشاد گفت: می‌گویند ایرانی‌ها قرآن را تحریف کرده‌اند و قرآن دیگری دارند و ما نیاز داریم قرآنی را با آرم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا عرضه کنیم. سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با کارکنان این وزارتخانه، که روز دوشنبه مردادماه برگزار شد‌، در سخنانی گفت: یکی از خبرنگاران روز گذشته به ما گفت دوران شما خیلی پرحاشیه بوده است، اما من پاسخ دادم این‌طور قضاوت نکنید.

 


وزیر ارشاد گفت: می‌گویند ایرانی‌ها قرآن را تحریف کرده‌اند و قرآن دیگری دارند و ما نیاز داریم قرآنی را با آرم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا عرضه کنیم. سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با کارکنان این وزارتخانه، که روز دوشنبه مردادماه برگزار شد‌، در سخنانی گفت: یکی از خبرنگاران روز گذشته به ما گفت دوران شما خیلی پرحاشیه بوده است، اما من پاسخ دادم این‌طور قضاوت نکنید. در تمام این سال‌ها در وزارت ارشاد همیشه مسائل مختلفی وجود داشته و این مسائل فقط در دوران وزارت من نبوده است. دلیل این مسائل هم وجود دیدگاه‌های متفاوت است، اما ما سعی کردیم تا حد امکان به بعضی از مسائل دامن نزنیم، چون می‌دانیم که نتیجه این امر چیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس درباره قرآنی که در لبنان به چاپ رسیده است، گفت: ما نیاز داشتیم در خارج از ایران مصحف واحدی به چاپ برسانیم. پس از صحبت با دوستانی که در فعالیت‌های قرآنی شرکت می‌کنند، تصمیم به چاپ یک میلیون نسخه از این قرآن گرفتیم که تا به حال 400 نسخه از آن چاپ شده تا در کشورهای اسلامی توزیع شود. این قرآن چهار رنگ دارد و با آرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسیده است. هر دستگاه دیگری هم می‌تواند آن را به نام خود چاپ و در سراسر کشورهای اسلامی توزیع کند.
حسینی عنوان کرد: این قرآن به عنوان نماد جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است، چون درباره ایران می‌گویند این‌ها قرآن را تحریف کرده‌اند و قرآن دیگری دارند‌، ما نیاز داریم این قرآن را با آرم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا عرضه کنیم. خط این قرآن عثمان طاهاست و آقایان فداکار و محمدی برای آن زحمت بسیاری کشیده‌اند.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: