انتشار دیجیتالی کتاب های کارلوس فوئنتس

1392/2/18 ۱۳:۱۳

 انتشار دیجیتالی کتاب های کارلوس فوئنتس

در نخستین سالگرد درگذشت کارلوس فوئنتس نماد ادبیات اسپانیایی زبان، شماری از مهم ترین کتاب های او به صورت دیجیتال منتشر می شوند



در نخستین سالگرد درگذشت کارلوس فوئنتس نماد ادبیات اسپانیایی زبان، شماری از مهم ترین کتاب های او به صورت دیجیتال منتشر می شوند.انتشارات «فارر، اشتراوس اند گیروکس» اعلام کرد به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت کارلوس فوئنتس، 12 عنوان از مهم ترین کتاب های او را به صورت دیجیتال در اختیار دوستداران انگلیسی زبان وی قرار می دهد.


این مجموعه که 14 ماه مه (24 اردیبهشت) منتشر می شود کتاب هایی چون «جایی که هوا پاکیزه است» (1957)، «مرگ آرتمیو کروز» (1962) و «گرینگوی پیر» (1985) را دربر می گیرد. کارلوس فوئنتس 25 ماه مه سال پیش در مکزیکو سیتی در گذشت. او سال 1987 جایزه سروانتس اسپانیا را دریافت کرد و سال 1994 جایزه ادبیات پرنس آستوریاس را از آن خود کرد. وی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نویسندگانی که موجب شکوفایی ادبیات آمریکای لاتین شدند شناخته می شود و مجموعه وسیعی از آثارش از وی به جای مانده اند. «ترا نوسترا» سال 1975، «سال های با لورا دیاز» سال 1999 و «سرنوشت و آرزو» سال 2008 شماری از دیگر آثار برجسته فوئنتس هستند.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: