معاصر شدن با کتاب قدسی در تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم

1402/12/2 ۱۰:۴۰

معاصر شدن با کتاب قدسی در تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هشتم اسفند ساعت ۱۶ به بررسی کتاب «تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم» اختصاص دارد که با حضور دکتر انشا‌الله رحمتی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مجموعه کتاب‌های «تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم» به سرویراستاری سیدحسین نصر و با ترجمه‌ی انشاالله رحمتی به همت انتشارات سوفیا منتشر شده است.

تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم بر مبنای جمع میان ظاهر و باطن قرآن سامان یافته است. در این گفتار در قالب تفسیر برخی از آیات به شرحی که در این اثر آمده است نشان داده می‌شود که چگونه ظاهر آیات به لحاظ زندگی دینی و دنیوی مؤمنان پیامی راهگشا دارند بنابراین انسان معاصر در پرتو آنها زیستی سعادتمندانه می‌تواند داشت. به علاوه بیان می‌شود که چگونه در پرتو فهم معنای باطنی آیات می‌توان به ساحت لا زمان آنها که فارغ از زمانه‌ی تاریخی و زمینه‌ی اجتماعی است با قرآن معاصر شد و  زیست معنوی را به معنای حقیقی و اصیل کلمه تجربه کرد.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هشتم اسفند ساعت ۱۶ به بررسی کتاب «تفسیر معاصرانه‌ی قرآن کریم» اختصاص دارد که با حضور دکتر انشا‌الله رحمتی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: