تشکیل شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی پس از دوسال

1400/12/18 ۱۳:۴۵

تشکیل شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی پس از دوسال

نخستین جلسۀ شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی)، پس از دوسال وقفه، که ویروس عالم‌گیر کرونا سبب شده بود، در آخرین روزهای سدۀ چهاردهم خورشیدی، عصر سه‌شنبه، هفدهم اسفند برگزار شد.

 

دبا: نخستین جلسۀ شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی)، پس از دوسال وقفه، که ویروس عالم‌گیر کرونا سبب شده بود، در آخرین روزهای سدۀ چهاردهم خورشیدی، عصر سه‌شنبه، هفدهم اسفند برگزار شد.

در این جلسه، کاظم موسوی بجنوردی، رئیس مرکز، ضمن یادکرد اعضای فقید این نهاد پژوهشی خصوصاً «آذرتاش آذرنوش» که در سال جاری دار فانی را وداع گفت، از همۀ پژوهش‌گران مرکز که در این دوسال دشوار کرونایی، کار مدخل‌نگاری را پیش بردند، قدردانی کرد.

او هم‌چنین در صحبت‌های خود، از انتشار برخط (آن‌لاین) تمامیِ مداخل نوشته‌ و نهایی‌شدۀ جلدهای پیش‌رو به‌ویژه جلد ٢۵، تا پیش از انتشار نسخۀ چاپی، از فروردین ١۴٠١ خبر داد.

در این نشست، افزون بر فاطمه لاجوردی، دبیر شورا، که گزارش مفصلی از فعالیت‌های مرکز در دوسال گذشته بیان کرد، احمد مسجدجامعی، قائم‌مقام، علی بهرامیان، معاون علمی و برخی از اعضای شورای عالی علمی هم‌چون فتح‌الله مجتبایی، ژاله آموزگار، نصرالله پورجوادی، اصغر دادبه و احمد پاکتچی به ایراد سخن پرداختند.

سایر تصاویر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: