رونمایی از تابلو اهدایی استاد فرشچیان ‏به موزه آستان قدس

1393/7/23 ۰۸:۱۳

رونمایی از تابلو اهدایی استاد فرشچیان ‏به موزه آستان قدس

تابلو «معراج» اثر استاد محمود فرشچیان پس از اهدا به موزه آستان قدس رونمایی شد و شمار تابلوهای اهدایی این نقاش برجسته به این موزه به 15 مورد رسید. محمدهادی زاهدی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزود: تابلو «معراج» اثر اهدایی استاد فرشچیان به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) پس از نمایش یک ساله در مجموعه سعدآباد موزه استاد فرشچیان، در موزه آستان قدس رضوی در معرض نمایش عموم قرار گرفت

 

تابلو «معراج» اثر استاد محمود فرشچیان پس از اهدا به موزه آستان قدس رونمایی شد و شمار تابلوهای اهدایی این نقاش برجسته به این موزه به 15 مورد رسید.

محمدهادی زاهدی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزود: تابلو «معراج» اثر اهدایی استاد فرشچیان به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) پس از نمایش یک ساله در مجموعه سعدآباد موزه استاد فرشچیان، در موزه آستان قدس رضوی در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

وی گفت: استاد فرشچیان در ایام دهه کرامت پارسال در مراسمی از این اثر ماندگار خود که معراج پیامبر (ص) را در آن به تصویر کشیده رونمایی و آن را به آستان مبارک حضرت امام رضا (ع) اهدا کرد.

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزود: استاد فرشچیان این اثر ارزشمند را در ابعاد 80 در 100 و با تکنیک آکریلیک و در مدت یک سال و چند ماه خلق کرده است.

زاهدی افزود: همزمان با عید سعید غدیر از تابلوی معراج استاد فرشچیان با حضور قائم مقام آستان قدس رضوی در تالاری به نام این نگارگر در موزه آستان قدس رونمایی شد.

روزنامه اطلاعات

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: