اهداء بخشی دیگر از کتابخانۀ اختصاصی دکتر صادق کیا به کتابخانۀ مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی

1391/9/20 ۰۳:۳۰

اهداء بخشی دیگر از کتابخانۀ اختصاصی دکتر صادق کیا به کتابخانۀ مرکز دائره المعارف  بزرگ اسلامی

وصول 919 مجلد کتاب و مجله فارسی و لاتین ، 5 نقشه و عکس تا ریخی و نیز یا دد اشتها ی ذ ی قیمت متعلق به گنجینه اختصاصی استاد فقید روانشاد دکتر صادق کیا که به مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی اهداء شد.

 


جناب آقای دکتر مهرداد کیا

با عرض سلام، و ضمن سپاسگزاری، وصول 919 مجلد کتاب و مجله فارسی و لاتین ، 5 نقشه و عکس تا ریخی و نیز یا دد اشتها ی ذ ی قیمت متعلق به گنجینه اختصاصی استاد فقید روانشاد دکتر صادق کیا که به مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی اهداء شده اعلام می‌شود. این دومین بار است که این مرکز مورد عنایت و شایسته اعتماد آن خاندان محترم قرار می‌گیرد. مرحوم دکتر صادق کیا نمونه یک انسان فرهیخته متخلق به فضائل تحسین برانگیز بوده که اساتیدی مانند ایشان همیشه منشاء برکت برای توسعه و باروری فرهنگ و اشاعه خرد در کشور ما بوده‌اند. از سر کا ر خانم کریمی نیز که زحمت حفظ و صیانت این بخش از مجموعه را داشته‌ اند، و سرکارخانم ماندانا صدیق بهزادی به خاطر همکاریهای صمیمانه شان سپا سگزاری می‌کنم. کتا بها ، مجله ها ‌ و یا دداشت ها ی دریافت شده در کنار مجموعه اهدائی دکتر صادق کیا قر ا ر داده شد و همه آنها ممهور به نام آن رو ا نشا د گردید و مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت. همچنین متذکر می‌شود که یا دداشت ها ی ایشا ن نیز زیر نظر استا د فاضل جناب آقا ی دکتر راشد محصل، برای چاپ و انتشار مورد بررسی قر ار می‌گیر د.

ضمناً بسیار خشنود است که به اطلاع برساند این مرکز هم اکنون دست اندر کار تدوین دانشنامه ای است دربارۀ زبانها و گویشهای ایرانی که تحقق آن آرزوی دیرین شادروان استاد دکتر کیا بود و او خود عمری را در راه تهیه و گردآوری مواد چنین کاری با اخلاص و کوشش خستگی ناپذیر صرف کرد.


کاظم موسوی بجنوردی
رئیس مرکز

 

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: