همایش "دین و فلسفه" برگزار می‏شود

1389/5/3 ۰۴:۳۰

همایش

"دین و فلسفه" یکی از پیش ‏همایشهای روز جهانی فلسفه است که با حضور اساتید و صاحبنظران فلسفه و حکمت اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می‏شود




"دین و فلسفه" یکی از پیش ‏همایشهای روز جهانی فلسفه است که با حضور اساتید و صاحبنظران فلسفه و حکمت اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می‏شود.
محمد باقر خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری همایش "دین و فلسفه" در روزهای 14 و 15 مهرماه امسال از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی در قم خبر داد.
وی گفت: همایش "دین و فلسفه" به عنوان پیش همایش روز جهانی فلسفه و با حضور اساتید و صاحبنظران فلسفه در دو بخش اصلی و پنلهای تخصصی برگزار می‏شود. در بخش اصلی فقط سخنرانیهایی با موضوع این همایش ارائه می شود اما در پنلهای تخصصی مقالات پذیرفته شده ارائه و مورد نقد و بررسی قرار می گیرند که در نهایت مقالات منتخب در همایش اصلی ارائه می شوند.
"فلسفه اسلامی و چالشهای جهان امروز" (تهران و همدان؛ آبان 1388) و "فلسفه و دین" در روز ملاصدرا (شیراز؛ خرداد 1389) از دیگر پیش‏همایشهایی بودند که تا کنون از سوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و در استقبال از روز جهانی فلسفه برگزار شده‏اند.
همایش سهروردی نیز پیش‏همایش دیگری است که در روز سهروردی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ششم و هفتم مردادماه امسال در دانشگاه زنجان و فرهنگسرای شهر قیدار استان زنجان برگزار می‏شود.


منبع: مهر
 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: