مراسم رونمایی از کتاب ارج نامه دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی

1388/3/20 ۰۴:۳۰

مراسم رونمایی از کتاب ارج نامه دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی

کتاب "خرد و خرد ورزی" (ارج نامه دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی) هفته آینده با حضور غلامعلی حداد عادل و جمعی از نامداران عرصه فلسفه رونمایی می‌شود


کتاب "خرد و خرد ورزی" (ارج نامه دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی) هفته آینده با حضور غلامعلی حداد عادل و جمعی از نامداران عرصه فلسفه رونمایی می‌شود.


در این مراسم که با حضور غلامحسین ابراهیم دینانی برگزار می‌شود، غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مصطفی محقق داماد، رضا داوری اردکانی، غلامرضا اعوانی و محسن جهانگیری سخنرانی خواهند کرد

.
در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب "خرد و خرد ورزی" (ارج نامه دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی) از وی نیز تقدیر به عمل می‌آید.
کتاب "خرد و خردورزی" تالیف و گردآوری علی اوجبی معاون فرهنگی موسسه خانه کتاب است که شامل 23 مقاله اهدایی به ابراهیمی دینانی و گفتگو با این استاد فلسفه دانشگاه تهران است.


"پیدایش و زوال جهان به روایت یک کتاب کهن نجومی (سیدعلی آل‌داود)، "عبدالقادر اهری و شیخ اشراق" (حسن اسدی تبریزی)، "مرگ از منظر مارتین هایدگر" (محمدرضا اسدی)، "ارسطو و چگونگی ساماندهی حکمت در نامه پولس پارسی به انوشیروان به گزارش مسکویه رازی" (ابوالقاسم امامی)، "روش تدریس فلسفه در کلاسهای دکتر دینانی" (سعید انواری)، "رساله ضروریه" (فاضل هندی و علی اوجبی)، "شرح پنج غزل از مولانا جلال الدین محمد بلخی" (سید احمد بهشتی)، "شیوه حکیم صدرا در سکوت عقلی" (اکبر ثبوت) و "تفاوت علم و حکمت از نظر ابن عربی" (نصرالله حکمت) از جمله مقالات این کتاب است.


"خرد و خرد ورزی" از سوی سازمان چاپ و انتشارات وزارت ارشاد منتشر شده است.


مراسم رونمایی از این کتاب از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 25 خرداد ماه در تالار اجتماعات سرای اهل قلم به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 10 برگزار خواهد شد.

 


منبع: مهر

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: