تربیت فلسفی و فلسفه تربیت

1387/11/9 ۰۳:۳۰

تربیت فلسفی و فلسفه تربیت

به منظور بزرگداشت مقام حکمت صدر المتالهین شیرازی و به مناسبت روز ملی ملاصدرا فراخوان مقاله سیزدهمین همایش با موضوع تربیت فلسفی و فلسفه تربیت در بنیاد حکمت اسلامی صدرا برگزار می شود




به منظور بزرگداشت مقام حکمت صدر المتالهین شیرازی و به مناسبت روز ملی ملاصدرا فراخوان مقاله سیزدهمین همایش با موضوع تربیت فلسفی و فلسفه تربیت در بنیاد حکمت اسلامی صدرا برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی، در فراخوانی از اساتید و محققان دعوت می شود مقالات خود را پیرامون موضوع ذیل ارسال کنند.
1) تربیت فلسفی: چیستی، چگونگی و چرایی
2) آموزش فلسفه و پیامدهای تربیتی
3) فلسفه و کودک
4) فلسفه در مدارس
5) آسیب‌شناسی رشته تحصیلی فلسفه
و موضوعات دیگر پیرامونی در این همایش شرکت کنند.
لزوم نهادینه شدن تفکر استدلالی و عملکرد منطقی که راهکار سعادت بشر است، پرداختن به عوامل، راهکارها، آسیب‌شناسی و بایسته‌های تربیت فلسفی را ضروری می‌سازد و فلسفه به عنوان متولی علمی و مسئول تفکر و استدلال، نقشی روشن دارد. از این‌رو، بنیاد حکمت اسلامی صدرا در نظر دارد به شیوه هر ساله، سیزدهمین همایش گرامیداشت مقام صدرالمتألهین شیرازی را در روز ملی ملاصدرا (اول خرداد ماه) برگزار کند. لذا از اساتید و محققان دعوت می‌شود با ارائه مقاله پیرامون موضوعات:

1) تربیت فلسفی: چیستی، چگونگی و چرایی
2) آموزش فلسفه و پیامدهای تربیتی
3) فلسفه و کودک
4) فلسفه در مدارس
5) آسیب‌شناسی رشته تحصیلی فلسفه

علاقمندان جهت شرکت در همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را تا پانزدهم اسفند 87 و اصل مقالات را تا بیستم فروردین 88 به آدرس mullasadra@dpimail.net و یا به دبیرخانه دائمی همایش به نشانی: بزرگراه رسالت، روبروی مصلی بزرگ تهران، مجتمع امام‌خمینی(ره)، ساختمان12، صندوق پستی 6919ـ 15875 ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.mullasadra.org مراجعه کنند.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: