نشر فلات «جهان بدون اسلام» را به زودی راهی بازار کتاب می‌کند

1395/7/3 ۱۱:۴۳

نشر فلات «جهان بدون اسلام» را به زودی راهی بازار کتاب می‌کند

محمدهادی آریاپژوه، قائم مقام نشر فلات از انتشار کتاب‌های «جهان بدون اسلام»، «نظریه‌های جنبش اجتماعی»، «نئوآتئیسم» و «جریده‌نگاران» خبر داد. نشر فلات «جهان بدون اسلام» را به زودی راهی بازار کتاب می‌کند


 


محمدهادی آریاپژوه، قائم مقام نشر فلات درباره کتاب‌های در دست چاپ خود  گفت: کتاب‌های «جهان بدون اسلام» تالیف گراهام فولر ترجمه فرامرز میرزاده،«تئوری جنبش اجتماعی» ترجمه سعید خاوری‌نژاد، «نظریه پارتیزان»، «نئوآتئیسم» ترجمه سیدشهاب قدیری و «جریده‌نگاران» تالیف مریم کامیاب به زودی منتشر خواهند شد.

وی درباره کتاب «جهان بدون اسلام» اظهار کرد: گراهام فولر، مولف کتاب از ماموران بازنشسته سی. ای. ای در خاورمیانه بود. وی با نگارش این کتاب معتقد است که مناقشه در منطقه خاورمیانه ربطی به اسلام ندارد. فولر بر این باور است که این منطقه به دلیل اینکه نقطه اتصال آسیا، آفریقا و اروپا به یکدیگر است و از منظر ژپولیتیک برای غرب اهمیت دارد.

قائم‌مقام نشر فلات عنوان کرد: میرزاده، مترجم کتاب «جهان بدون اسلام» فارغ‌التحصیل دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است. از وی تاکنون مقالات متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی در زمینه علوم سیاسی منتشر شده است.

آریاپژوه ادامه داد: کتاب «نئوآتئیسم» مجموعه مقالاتی انتقادی در رابطه با خداناباوری است و قدیری، مترجم آن دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

وی با اشاره به کتاب «جریده‌نگاران» بیان کرد: مولف در این اثر به بررسی ادبیات در مطبوعات ایران از زمان قاجار پرداخته است.

قائم‌مقام نشر فلات گفت: کتاب به بررسی «نظریه‌های جنبش اجتماعی» اختصاص دارد و در 256 صفحه تدوین شده است.

منبع: ایبنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: