1395/5/19 ۱۱:۰۷
قربانعلی تنگشیر، مدرس روابط عمومی ؛ از تالیف کتاب «نظرسنجی به فرمهای ارزیابی» خبر داد و افزود: متاسفانه در روابط عمومی برای نظرسنجی و ارزیابی فرمهای استاندارد نداریم و هر اداره و سازمانی برای خود یک فرم را طراحی میکند که گاهی با معیارهای استاندارد و نیازهای فرد هیچ تطابقی ندارد.
وی ادامه داد: به طور مثال اگر شما بخواهید برای ارزیابی خبرگزاری کتاب ایران فرم نظر سنجی طراحی کنید با استفاده از مباحث این کتاب میتوانید به معیارهایی چون تعداد خبرنگاران، چگونگی امتیاز دهی به اخبار، سابقه خبر و... برسید و آنها را در فرم نظرسنجی خود قرار دهید.
به گفته تنگشیر، در ابتدای این کتاب نیز مقدمهای درباره نظرسنجی، تعریف و اهمیت آن آورده است چون همانطور که میدانید امروزه نظرسنجی اهمیت و ضرورت زیادی دارد و با استفاده از آن کارزارهای انتخاباتی چون رقابت کلینتون و ترامپ پیش میرود.
این مدرس روابط عمومی یادآور شد: من در دانشگاه واحدی به همین نام تدریس میکنم و کتاب حاضر نیز میتواند به عنوان منبع دانشگاهی استفاده شود.
وی در پایان سخنانش گفت: این کتاب با همکاری انتشارات کوله پشتی و دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد 4 تا سه هفته دیگر منتشر میشود.
قربانعلی تنگشیر کتاب «نظرسنجی به فرمهای ارزیابی» را به ناشر سپرد. این کتاب با همکاری انتشارات کوله پشتی و دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد 4 تا سه هفته دیگر منتشر میشود.
منبع: ایبنا
کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید