قالیباف:بدون ارتباط با نخبگان در حوزه فرهنگ هیچ کاری انجام نمی شود

1393/2/27 ۲۱:۴۲

قالیباف:بدون ارتباط با نخبگان در حوزه فرهنگ هیچ کاری انجام نمی شود

شهردار تهران گفت : بدون ارتباط با نخبگان در جامعه نه تنها در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی بلکه در هیچ حوزه ای موفق نخواهیم بود .

شهردار تهران گفت : بدون ارتباط با نخبگان در جامعه نه تنها در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی بلکه در هیچ حوزه ای موفق نخواهیم بود .

به گزارش دبا به نقل از ایرنا  محمدباقر قالیباف ˈدر مراسم نکوداشت ˈسیدمحمدهادی ایازیˈمعاون سابق اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران که عصر امروز در تالاروحدت به همت اهالی فرهنگ و رسانه برگزارشد، افزود:برای من به عنوان یک خدمتگزار شهرتهران این مهم است که برای همه هنرمندان احترام قائل باشم.

وی ادامه داد: اگر ما هنرمندان را تکریم کنیم فرهنگ ما روز به روز بالنده تر خواهد شد.

شهردار تهران افزود: باور ما این است که تلاش کنیم فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و انقلابی خود را حفظ کنیم، چرا که فرهنگ عرصه اخلاق، ادب، خودباوری و عزتمندی در کشور است.

قالیباف ادامه داد:باید به همدیگر محبت کرده و اهل گذشت باشیم و برای خدمت به مردم متدین همکاری و وحدت داشته باشیم

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: