در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از ناشناس، بخشبندی نشده. در ذكر نفی و اثبات. آغاز میشود با تأویل «ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون»، چون آدم در عالم ناسوت است پس باید اول ذكر ناسوتی را عمل نماید. ذكر نفی و اثبات در حضور و غیاب مرشد و آداب آن.آغاز: حمدله. عاقبة. صلات. بعد از حمد نامحدود و ثنای نامحصور بر ارباب دانش و طالبان حق مخفی مباد كه غرض از ایجاد یعنی آفرینش انسان.انجام: نكته معرا و مبرا باشند فقط.تمام شد رسالة معرفت فی...منابع دیگر: مشترك، 1952/3؛ فهرستواره، بخش عرفان910/8.(15)322، نستعلیق تحریری پخته، 10 ذیحجۀ 1314ق. (گ 67-69).شمث 318113اصل نسخه: گنجبخش، ش 1133 (گنج، 807/2).
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید