«رتبهبندی دانشگاهها» این روزها از دغدغههای جدی سیاستگذاران فرهنگی و اهالی دانشگاهها است که میکوشند تا با نزدیک کردن خود به استانداردهای «نظام رتبهبندی»، به نوعی کسب هویت کنند. اما براستی چقدر این نوع از نظام ارزیابی میتواند بازنمایی درستی از عملکرد علمی دانشگاهها بهدست دهد؟ برای بهدست آوردن این پاسخ با دکتر غلامرضا ذاکرصالحی، عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی، به گفتوگو نشستیم.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید