کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» نقد و بررسی می‌شود

1394/10/13 ۱۱:۴۴

کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» فردا دوشنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب «۱۰۰ اعلان واعلامیه» با عنوان فرعی «گزیده اعلان‌ها و اعلامیه‌های دوره قاجار و پهلوی» فردا دوشنبه ۱۴ دی ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.



نشست نقد و بررسی کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» فردا دوشنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب «۱۰۰ اعلان واعلامیه» با عنوان فرعی «گزیده اعلان‌ها و اعلامیه‌های دوره قاجار و پهلوی» فردا دوشنبه ۱۴ دی ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

در این نشست آیدین آغداشلو، هنرمند و پژوهشگر، سیدفرید قاسمی، مورخ و پژوهشگر مطبوعات، علی ططری، رئیس سازمان اسناد و مدیر مرکز پژوهش کتابخانه مجلس شورای اسلامی و ناصرالدین حسن‌زاده، از مجموعه داران اسناد تاریخی و مطبوعاتی کشور سخنرانی می‌کنند.

کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» شامل گزیده‌ای از اعلان‌ها و اعلامیه‌های دوره قاجار و پهلوی است که طی سال‌های ۱۲۹۰ تا ۱۳۳۰ هجری شمسی منتشر شده‌اند .

کتاب « ۱۰۰ اعلان و اعلامیه» که مقدمه‌ای به قلم آیدین آغداشلو و شهروز مهاجر را نیز به همراه دارد، با روشن کردن مراحل اولیه تکوین گرافیک معاصر ایران، می‌تواند راهنمای مناسبی برای اهل تحقیق باشد و با دانستن این مهم که بازیابی منابع شکل‌گیری گرافیک یکصد سال گذشته ایران تا چه حد دشوار و متون چاپ شده در این زمینه در چه میزان اندکی است، ارزش این کتاب دو چندان می‌شود.

نشست نقد و بررسی کتاب «۱۰۰ اعلان و اعلامیه» ساعت ۱۶ تا ۱۸ فردا دوشنبه ۱۴ دیماه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.


منبع: مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: