بررسی خلق‌وخوی ما ایرانیان

1394/7/20 ۱۰:۳۵

بررسی خلق‌وخوی ما ایرانیان

نشست بررسی خلق‌وخوی ایرانیان در ادامه سلسله نشست‌های تاریخی موسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان برگزار می‌شود. در این نشست که 22 مهرماه برگزار خواهد شد، مقصود فراستخواه و فاطمه صادقی به زمینه‌کاوی تاریخی و اجتماعی ایرانیان خواهند پرداخت.

 

نشست بررسی خلق‌وخوی ایرانیان در ادامه سلسله نشست‌های تاریخی موسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان برگزار می‌شود.

در این نشست که 22 مهرماه برگزار خواهد شد، مقصود فراستخواه و فاطمه صادقی به زمینه‌کاوی تاریخی و اجتماعی ایرانیان خواهند پرداخت.

مقصود فراستخواه تألیف‌هایی در حوزه جامعه‌شناسی ایران دارد. این جامعه‌شناس عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش است و برنامه‌ریزی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی او در رشته‌های فلسفه، الهیات و برنامه‌ریزی توسعه آموزش عالی بوده است. او پیش‌تر کتابی با عنوان «ما ایرانیان» را به رشته تحریر درآورده است. در این کتاب خلقیات ایرانیان، ضعف‌ها و راه‌حل‌های رفع آن با نگاهی علمی مورد واکاوی و مطالعه قرار گرفته است. فراستخواه که اکنون در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و آزاد اسلامی تدریس می‌کند، در این نشست همراه فاطمه صادقی، محقق و مدرس جامعه‌شناسی، خلق‌وخوی مردم ایران را در گذر از تاریخ زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.

این نشست 22 مهرماه ساعت 18 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حوزه تاریخ معاصر می‌توانند برای حضور در این نشست و رزرو صندلی با شماره تلفن 88860439 تماس بگیرند.

ایسنا

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: