برگزاری ​دوره‌ آموزشی «سندشناسی» در کتابخانه ملک

1394/4/30 ۱۳:۰۰

برگزاری ​دوره‌ آموزشی «سندشناسی» در کتابخانه ملک

دوره‌های آموزشی «سندشناسی» و «بررسی روش‌های ساخت پاپیه‌ ماشه در ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در تکمیل دوره‌های آموزشی تابستان ۱۳۹۴ خورشیدی، برای دوره‌های «سندشناسی» و «بررسی روش‌های ساخت پاپیه ماشه در ایران»، از دوستداران تاریخ و فرهنگ ایرانی- اسلامی، برای شرکت در دوره‌های یادشده و ثبت نام دعوت می‌کند.


دوره‌های آموزشی «سندشناسی» و «بررسی روش‌های ساخت پاپیه‌ ماشه در ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در تکمیل دوره‌های آموزشی تابستان ۱۳۹۴ خورشیدی، برای دوره‌های «سندشناسی» و «بررسی روش‌های ساخت پاپیه ماشه در ایران»، از دوستداران تاریخ و فرهنگ ایرانی- اسلامی، برای شرکت در دوره‌های یادشده و ثبت نام دعوت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دو تن از استادان برجسته در زمینه شناخت اسناد تاریخی و نیز تکنیک ساخت پاپیه‌ماشه، تدریس در این دوره‌های آموزشی را برعهده دارند. دوره آموزشی «سندشناسی» با تدریس عمادالدین شیخ‌الحکمایی و دوره آموزشی «روش‌های ساخت پاپیه‌ماشه در ایران» با تدریس مجید فداییان در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.
دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی و ثبت نام، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۰۸۷۸ (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: