نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم

1394/3/9 ۱۱:۱۰

نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم

سی و هشتمین نشست خانه نقد کتاب به نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم(پژوهش، تصحیح و نت نویسی) اختصاص دارد. سی و هشتمین نشست خانه نقد کتاب به نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم(پژوهش، تصحیح و نت نویسی) اثر شایستۀ تقدیر در سی و دومین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

 

سی و هشتمین نشست خانه نقد کتاب به نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم(پژوهش، تصحیح و نت نویسی) اختصاص دارد.

سی و هشتمین نشست خانه نقد کتاب به نقد و بررسی کتاب شعر و موسیقی در نوحه های طهران قدیم(پژوهش، تصحیح و نت نویسی) اثر شایستۀ تقدیر در سی و دومین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

این نشست  با حضور مهدی امین فروغی(نویسنده)، احمد تمیم داری، رضا مهدوی و حسام الدین سراج دوشنبه 11 خرداد ساعت 17-19برگزار می شود.

مکان:تهران، خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2، سرای اهل قلم، طبقه همکف

کتاب «شعر و موسیقی در نوحه‌های طهران قدیم» با پژوهش، تصحیح و نت‌نویسی مهدی امین‌فروغی به بررسی هنری قدیم‌ترین نوحه‌هایی می‌پردازد که در روزگاران گذشته در تهران توسط روضه‌خوان‌ها و نوحه‌خوان‌ها به صورتی هنرمندانه در مجالس مذهبی اجرا می‌شده است. این کتاب به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی انتشار یافته است

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: