میزگرد دبا در شماره جدید هفته نامه آسمان

1392/4/28 ۱۶:۲۵

میزگرد دبا در شماره جدید هفته نامه آسمان

میزگرد سایت مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی درباره افول اخوان المسلمین نیز چاپ شده است. این میزگرد با حضور سید جواد طباطبایی، دکتر صادق سجادی و دکتر احمد پاکتچی برگزار شد و در آن بررسی شد که آیا آنچه در مصر رخ داده است، کودتا بود یا امتداد دموکراسی...

شماره جدید هفته نامه آسمان منتشر شد.در این شماره هفته نامه آسمان گفتگویی با اسحاق جهانگیری انجام شده است که او در این مصاحبه به آخرین وضعیت کابینه دکتر روحانی پرداخته است. همچنین حاشیه های رد صلاحیت آیت الله هاشمی بیان کرده است. در این مجله همچنین میزگرد سایت مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی درباره افول اخوان المسلمین نیز چاپ شده است. این میزگرد با حضور سید جواد طباطبایی، دکتر صادق سجادی و دکتر احمد پاکتچی برگزار شد و در آن بررسی شد که آیا آنچه در مصر رخ داده است، کودتا بود یا امتداد دموکراسی.

در این هفته نامه همچنین به موضوع رمضان و ربنای محمد رضا شجریان پرداخته شده و هنرمندان مختلفی درباره آن اظهار نظر کرده اند.

هفته نامه آسمان که با قیمت 5 هزار تومان منتشر می شود، همچنین خبر داده است که یک چهره جدید که یکی از زنان معروف و مشهور اصلاح طلب است و در سی ساله گذشته هیچ سمتی نداشته برای کابینه دکتر حسن روحانی از سوی وی انتخاب شده و به احتمال زیاد بین وزارت ارشاد و وزرات علوم تصدی یکی را برعهده می گیرد.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: