بزرگداشت «فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی در سه کتابخانه و مرکز فرهنگی بزرگ کشور»

1401/8/22 ۱۰:۵۲

بزرگداشت «فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی در سه کتابخانه و مرکز فرهنگی بزرگ کشور»

همایش تجلیل و بزرگداشت «فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی در سه کتابخانه و مرکز فرهنگی بزرگ کشور» هم‌زمان با سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف‌شده بر آستان قدس رضوی، برنامه بزرگداشت «فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی در سه کتابخانه و مرکز فرهنگی بزرگ کشور» که در روز چهارشنبه 25 آبان 1401 خورشیدی از ساعت 15 برگزار می‌شود، دومین پیش‌همایش «همایش بین‌المللی مخطوطات مشرق‌زمین» که با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، مجمع ذخایر اسلامی و کتابخانه و موزه ملی ملک خواهد بود. در این برنامه از متولیان و مدیران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه بزرگ آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی (ره) و مرکز احیاء میراث اسلامی برای فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی تجلیل می‌شود.

همایش تجلیل و بزرگداشت «فهرست‌نگاری پویا و مستمر نسخه‌های خطی در سه کتابخانه و مرکز فرهنگی بزرگ کشور» یکی از برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک در هفته کتاب 1401 خورشیدی اعلام به شمار می‌آید. این برنامه‌ها به مناسبت سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم») و هم‌زمان با گرامی‌داشت پنجاهمین سالگرد درگذشت حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: