شب شعر «گنج نظامی» و رونمایی از «کتاب‌شناسی نظامی گنجوی»

1400/12/23 ۱۰:۰۰

شب شعر «گنج نظامی» و رونمایی از «کتاب‌شناسی نظامی گنجوی»

شب شعر «گنج نظامی» از سلسله نشست‌های بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی به‌همراه رونمایی از «کتاب‌شناسی نظامی گنجوی» برگزار می‌شود.

به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در ادامه نشست‌های بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی، شب شعری با عنوان «گنج نظامی» به‌همت معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران عصر روز دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از دبیران هیئت‌علمی و برگزیدگان جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کنار شاعران هم‌زبان از کشورهای تاجیکستان، افغانستان و پاکستان برگزار خواهد شد.

در این نشست که زهیر توکلی اجرای آن را برعهده دارد، چند نفر از شاعران کشور چون علیرضا قزوه، وحید عیدگاه طرقبه‌ای، جواد محقق، غلامرضا طریقی، عبدالجبار کاکایی، لیلا کردبچه و نیز شاعرانی از برخی کشورهای فارسی‌زبان همچون محمدکاظم کاظمی، احمد شهریار، شاه‌منصور شاه‌میرزا، ممتاز عاطف و روح‌الامین امینی شعرخوانی خواهند کرد.

در شب شعر «گنج نظامی» از کتاب «کتاب‌شناسی نظامی گنجوی» نیز که به‌کوشش خانه کتاب و ادبیات ایران چاپ شده‌است، رونمایی می‌شود.

شب شعر «گنج نظامی» از سلسله نشست‌های بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی عصر روز دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان خاقانی، پلاک ۷۹ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این نشست را از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@  یا در پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab202 تماشا کنند.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: