دوره تخصصی مجازی «آموزش نقدورزانه زبان فارسی»

1400/4/12 ۱۳:۵۷

دوره تخصصی مجازی «آموزش نقدورزانه زبان فارسی»

بنیاد سعدی دوره تخصصی مجازی «آموزش نقدورزانه زبان فارسی» ویژه علاقه‌مندان به آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در داخل یا خارج از کشور را با روش آموزش همزمان در بستر مجازی برگزار می‌کند.

 

به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شرکت کنندگان این دوره تخصصی که در بستر وب برگزار خواهد شد، لازم است دارای مدارک «کارشناسی ارشد یا دکتری آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان (آزفا) یا آموزش زبان‌های خارجی» و یا «دوره‌های تربیت مدرس زبان فارسی یا زبان‌های خارجی» داشته باشند.

دراین دوره فعالیت‌های اصلی همچون «آموزش عملی زبان فارسی پیش از شروع و پس از اتمام کلاس‌ها»، «مشاهده کلاسی»، «برخورداری از بازخوردهای هم‌کلاسی‌ها»، «فعالیت‌های مشارکتی در کلاس»، «آشنایی با تفکر نقادانه و مراحل آموزش نقدورزانه زبان فارسی»، «آموزش فعالیت‌های عملی برای تقویت مهارت‌های آموزش نقدورزانه»، «آموزش نوشتن یادداشت‌های نقادانه» و «برخورداری از بازخورد تخصصی مدرسان مجرب» مطرح می‌شود و شیوه ارزشیابی پایان دوره به صورت «نوشتن یادداشت‌های انتقادی»، «مشاهده تخصصی پیش‌تدریس و پس‌تدریس» و «فعالیت‌های کلاسی» خواهد بود.

این دوره با ظرفیت محدود در تاریخ ۱۹ تیرماه شروع و ۵ مرداد ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و روزهای برگزاری دوره، شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ و  مهلت ثبت نام این دوره از هفتم تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: